greeting

"Bissmillahi Rahmani Rahim"

Sunday 14 October 2012

Day 9

Assalamualaikum...

ya Allah lama betol tak update entry tuk 28 hari mencari cinta rasul ni..
dh setahun lebih agaknya...
itulah, update entry yang merepek meraban boleh, 
nak update entry yang islamik dan berguna untuk semua orang susah pulak..
ini lah manusia, 
selalu je leka & alpha..
(membebel untuk telinga yang paling dekat..)
YaAllah berilah aku taufik dan hidayah semoga aku sentiasa mengingatiMu..

bersesuaian dengan mood customers saya tuk last week, yang suka nak marah-marah..
sedangkan saya tak salah!! saya cuma menjalankan tugas sahaja..
maka oleh itu saya tujukan khas kepada semua customers saya dan bakal customers saya..
jangan marah-marah ye semua..
redha lah dengan apa yang berlaku itu..
terima lah hakikat, kalau barang tu rosak,
maknanya dah tak ada rezeki la tu..
belilah yang lain..
anda mampu untuk membuat pilihan yang lebih bijak..


kalau rasa nak marah tu, cepat-cepat ambik wudhuk,
baca quran dan buat solat sunat..
insyaAllah hati akan menjadi lebih tenang..

maafkan semua orang setiap hari sebelum melelapkan mata..
dan berdoa supaya orang lain turut memaafkan kita sebelum tidur mereka..


saya pon dah maafkan anda semua..
semoga ada sesuatu yang dapat dikongsikan..

wallahu'allam...

wassalam..

No comments:

Post a Comment