greeting

"Bissmillahi Rahmani Rahim"

Tuesday 5 April 2011

Btol ke ni??

assalamualaikum...

pagi ni dngar Hot Fm, AM krew...tajuk tak than diorg arini pasal perasaan bsalah..sy agak terkena...
memang perasaan bsalah kt someone yg dulu penah rapat sgt..perasaan ni bukan bru je mncul arini tp dh ad dlm dirini sejak pertengahan sem lpas lg...dh terbawak2 smpai skrg...
arini jgak sy ambik tndakan tuk bawa diri ke library sbab....................................
bukan sy nk lari dari masalah or nk lari dari that person, tp sy xpunyai kekuatan tuk bhadapan dgn die.. sy akn rasa lagi terpinggir n terpencil...
sbnarnya mula2 sy rasa kecil hati nga die, pas2 perasaan tu kjap je bukan nk ambik ati sgt pon tp xtau la keadaan yg mnybabkan ktorg dh xcam dulu..memang salah sy kot yg mnybabkn keadaan jd makin rumit... dh tu dh xtau nk jd rapat camne...n sy pon xjngka bnda ni akn blarutan smpai arini...even sy try tuk jd cam biase2 je, cam dulu2 nga die, tp still xbleh..still rase ad gap...still rasa acw...memang hati rase xtenang...even sy dh mntak maaf nga die pon, tp bila jmpe face to face, still xdpt jd cam diawl pknalan ktorg... sy syg die cam sy syg kwn2 sy yg lain, xde yg tkurang pon...cuma serius sy xtau camne nk mula langkah yg terbaik dlm hubungan kami..
arini sy ambik tindakan yg bila difikir balik, sy sngaja nk elak dari jmpe die, tp ni je yg mampu sy wat tuk jaga hati sy....sy mntak maaf diats sgala kekhilafan dr diri sndri... andai masa itu bleh berpatah smula, sy xakan pnjang2kn perkara yg remeh temeh..
smoga kami dpat menghabiskan masa2 yg singkat ini nga knangan yg lebih indah..wlapon mungkin agak mstahil kot...papepon gud luck exam...


'Aku slalu ingin shbtku i2 tahu yg aku tlh jdkn dia sbhgian drpd kcintaanku,tiada lain mlainkn hnya krn Allah.Aku ingin shbtku i2 mngerti yg aku slalu prlu akn doa darinya agr tetp langkhku di jln ini,aku slalu ingin shbtku i2 fhm yg aku pny byk klemahn yg mgkin mmbuatknya trluka.Wahai shbtku yg sntiasa dhati,ampuni stiap khilafku krn aku slalu ingin setia dsisimu dwaktu susah snangmu.KRN prshbtn kita trtaut demi cintaNya...'
p/s: mungkin hubungan kita xcam dulu, tp hopefully kasih syg kita xpenah kurang pon..

wasalam....

No comments:

Post a Comment